fredag 6 januari 2012

its not in me, its in you.

-
ibland undrar jag vad jag håller på med. lägger ut så mycket av mig själv och mitt liv på en blogg. och som det inte vore nog, visar upp något från djupet av mitt hjärta i en tv-ruta. att berätta för alla som vill i hela sverige att livet.. kan vara jobbigt och innebära ensamhet. vad sjutton ska jag göra det för?

men...
idag fick jag min pappa att bli tårögd. och det är något av en sensation. (att mammor lipar till allt får man väl räkna med, haha.)

och såna grejer. att få röra lite vid någons hjärta. att få människor som kanske inte annars skulle lyssnat på ord som handlar om Jesus att göra det. får väl göra det värt. och då struntar jag i att jag var ful i håret;)

men kom ihåg. det är Gud, inte jag!

nu ska jag inviga mina race-skidor. hoppas de går fint och att jag drar ifrån mamma&pappa i spåren! ;)

kärlek! (och jag blir helt uppfylld av kärlek över alla fina kommentarer, sms, uppmuntran. kom ihåg att det är sånt som får människor att orka kämpa vidare. så vi fortsätter att uppmuntra varann, alla vänner. sprider kärlek som ringar på vattnet. är ni med? ok då kör vi! :) )

/ia.

Inga kommentarer: