söndag 29 januari 2012

himlen är oskyldigt blå - djupaste hav likaså

-
En rolig träningsvecka är tillända, med ytterligare 134km i bagaget (totalt ca350km?).

Men nu ska jag vara sjuksköterska. Första dagen imorgon, bara ca 42,5år kvar till pension, nu kör vi så det ryker! :)
Och på onsdag börjar jag blogga för IKON.

Det här blir bra!

Tre anledningar till att ta examen: ( - och fler ska det bli för jag har massa presentkort att handla upp - bättre kan det ju inte bli och det kliar i shoppingfingrarna, haha :)


Falun....




Dalatema...


Falu-ringen....


(hembygdspatriot...? ja, lite kanske ;)


kärlek!

/ia.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilket snyggt halsband! Jag är också Dalapatriot :P haha!

/Jessica

maria sa...

Jag tänkte på dig och din patriotiska sida när jag surfade omkring på http://www.signerat.se. Haha. Och du har faktiskt fått mig att vilja ha en ny Hälsingering.. Jag tappade min för nåra år sen.. :)