måndag 30 januari 2012

godermorgon.


Nämen titta, där är ju en tjej jag känner igen. Vilken linslus som lyckats ta sig in i, vad jag anser som, ett riktigt finrum, haha.


Men då så, på onsdag 1feb, imorgon alltså, så börjar jag alltså blogga på IKON. Har inte riktigt bestämt ännu, osäker på hur mycket tid och ork det finns nu med första sjuksköterskejobbet, om jag skriver i denna, min vanliga blogg parallelt, om jag klistrar in samma inlägg här som hos Ikon eller om jag helt enkelt bara länkar er vidare till bloggen på deras sida. Så häng gärna med mig dit vettja :)


Men känner jag mig själv rätt, som ibland gillar att svamla om diverse oväsentligheter, kanske det är bättre att göra det här, och hålla en fin fasad i det där finrummet ;)

ha en bra dag!

ps. första dagen som sköterska gick bra. lungt. och med kommentarer som "vi vet inte vad vi ska visa dig - du kan ju redan allt" så känns det rätt ok. och NEJ jag kan verkligen inte allt, men däremot har jag ju varit på avdelningen rätt mycket sen förut, både som ssk-student och undersköterska, så rätt hemvan är jag ju. Och jag är helt säker på att jag kommer att trivas!

kärlek!
/ia

Inga kommentarer: