fredag 2 mars 2012

min kurbitsdekorerade själ

-
att vara ensam, på en fredag, är något som i vanliga fall skulle kunna få mig att känna lite lätt panik. att vara ensam denna fredag hade varit ännu värre. så därför vill jag tacka min kära gamle vän joakim som slog ihjäl nåra timmar på världens bästa fik med mig i eftermiddags/kväll. sen kunde jag åka hem och andas lugnt. det är vid såna tillfällen man uppskattar sina vänner så enormt mycket <3.

och man tackar Gud för vänner och vänskap. för jobb och sol och vackra dagar och en frisk, stark kropp. men ändå, jag känner så starkt att jag längtar. härifrån. till något större. vart det blir får tiden utvisa. göteborg, örebro, umeå (nytt hett alternativ - snö!), stockholm, afrika, indien eller italien. fån’t vi siiiii hur ja gör ;)

nu: sömn och imorn förmiddag åker vi upp mot sälen. roligt att åka på utflykt med min far:) men lugnt, jag har datorn med mig så fler nervösa laddningsinlägg kommer nog.

kärlek! /ia.

Inga kommentarer: