torsdag 8 mars 2012

fool for love, fool on fire

-
Tänkte tanken att när jag börjar jobba och kanske får lite mer pengar att röra mig med kanske man skulle investera i lite mer/bättre teknikprylar.
MEN
hallå! Teknikprylar när man kan köpa sportgrejer såsom löpardojor, skidutrutsning, träningskläder osv… Nä tack ;)

Och vad kan vara mer vår och träningspeppande än ett par snygga, sköna, lätta löpardojor. Jag ska springa många mil i er. Vad är en iphone mot ett par nike-skor liksom?;) Skor är kärlek! <3


dessa sköna snyggingar finns nu i mina ägor :)

Fast för övrigt tänker jag försöka passa mig för att börja köpa en massa mer grejer bara för att jag har börjat jobba. Inte av snålhet, utan för att jag inte vill vara en del av ett samhälle och en livsstil som går ut på att man ska bli lycklig av att konsumera. Det är farligt! Jag vill ha min lycka i människor och Gud.

kärlek! /ia.

Inga kommentarer: