tisdag 27 mars 2012

jag kunde ställa mig naken, jag skulle mena en del, men ett dreglande lejon skulle ta det helt fel

-
att man inte ska göra sig för mycket planer, för att saker hela tiden ändras, det är vad jag lärt mig idag.
det minsta lilla exemplet var att jag skulle jobba natt i natt så jag sov massvis i natt (10h!) och tog sovmorgon (kl 9, haha). för att sedan få ett samtal från chefen att jag inte alls ska gå natt utan hoppa in dag och kväll resten av veckan. och inte mig emot i och för sig:)

det innebär också att jag kan gå på mitt älskade skivstångspass ikväll, yeah.

en annan plan jag tänkt ut var att åka och hälsa på madde på teneriffa i maj. men det går nog inte så bra, då hon nu ska till grand canaria från och med juni istället:)

den tredje planen berättar jag om efter spinningen och skivstången, nu är det litte bråttom. puss hej!
kärlek! /ia

Inga kommentarer: