fredag 23 mars 2012

bring me to life

-
detta citat läste jag på en träningsblogg idag: If you still look cute at the end of your workout you didn’t train hard enough.
en teori som jag tillämpar tillfullo! haha. idag körde jag ett av mina allra favoritpass: skivstång intervall. både tuff styrka och dryg kondition - man känner att man lever och får lite power i sig - och inte är man direkt söt efteråt ;)

och på tal om power: jag vill säga tack till emma, hanna, och sara (och alla andra!) som peppar mig och mitt bloggande. det betyder MYCKET. och vet ni, jag tänker att Gud kanske håller på att samla ihop en liten armé av gudskvinnor. armén "ursprung falun". jag tror att vi kommer få vara med om så himla mycket coolt, både i den här staden och över hela världen. i namnet Jesus. om vi bara vill och vågar. visst vill och vågar vi?



kärlek! /ia.

Inga kommentarer: