tisdag 20 mars 2012

brinn pengar brinn

-
det finns en enda räkning som kommer varje månad som jag GILLAR att få. vet ni vilken det är? jo, inbetalningen till mitt fadderbarn, Elijah, såklart. Det känns bara fint, varmt, glatt i hjärtat att få göra detta lilla för att hjälpa någon annan. 200 ynka spänn i månaden - så som jag sagt massa gånger förut: Gör det du med! Du HAR råd!

och vet ni mer, angående pengar och så, vad jag upptäckte idag och som också gör mig glad: tydligen kan man nu se sin deklaration och skatteåterbäring. Men jag insåg: jag bryr mig inte ett dyft. får jag pengar så får jag, annars, fine det med. pengar är inte allt. så jag bryr mig inte ens om att försöka ta reda på och kolla efter om/hur mycket jag får. jag känner mig pengabekymmerberfriad - så himla gött!

kärlek! /ia

Inga kommentarer: