fredag 16 mars 2012

Lets search a perfect day

-
jag säger inte så mycket idag. mer än att det varit en FIN dag i solen, snön, skidorna, familjen <3














Och sen tog jag och mamma oss en tur över till Norge och Röros. Mycket pittoretska små hus (det sägs att vissa pippi-scener spelats in där. och jag är ju en pippi-tjej..!)




Som att kliva rakt in i 1800-talet typ..




och så har jag kommit på en viktig sak om mitt liv idag. när jag blir stor ska det vara en regel i mitt äktenskap att alltid ha minst en fjällvecka per år... undrar om det finns någon som kan tänka sig ställa upp på det? :)


kärlek! /ia.

2 kommentarer:

Tore sa...

Ytterligare X antal % försvann i gallringen igen Ia haha, gör som mig istället, ta en guldtacka och så gör du om henne till Diamant! ;)

maria sa...

I Röros har jag fått magsjuka en gång. Vi åt pizza och jag spydde i bilen på väg "hem" till Funäsdalen igen. Jag låg sjuk en av två veckor. Kul semester!