lördag 10 mars 2012

ibland gör man rätt ibland gör man fel - lev med det.

-
ibland har man lite flyt alltså. jobb ikväll, faktiskt inte alls mig särskilt mycket emot att jobba en lördagkväll. OCH det var lugnt så jag fick se en hel del av melodifestivalfinalen (vilket jag ju tv-löst inte skulle kunna gjort annars) MED 3 sköna kollegor UTAN massa godis och skit OCH med betalning och ob-tillägg. Kan det bli bättre liksom?
Har haft en smärre skrattfest hela kvällen med mina 40-60års kollegor faktiskt. Så fint!
OCH förmiddagen spenderades med en kaffeKopparhatten med Johanna och vi smidde massa roliga planer. En skön-lördag helt enkelt.

OCH imorn är det ganska fullspäckat med bl.a. fru-middag och jag får kanske med mig en icke-frikyrklig vän till kyrkan. Det var ett tag sen sist så det blir skojsigt!







det är bra fint att få leva alltså! <3


kärlek! /ia.

Inga kommentarer: