lördag 24 mars 2012

har du vandrat dom tomma stegen utmed orons kanaler?

-



min snygging-fina-johanna-vän

Missade ju skidspelen uppe på Lugnet förre helgen. Tog igen något av det idag då jag traskade upp och kikade in Clash of Nations (lite snowboard, skid och skotertävlingar i hoppbackarna)

Grymt väder. Fina flickor till sällskap. Coola snowboardåkare. Skön musik. Mycket folk.
Ja men vi säger väl att det var en bra lördag helt enkelt då.



jag och kikki


nu blir det lite mer brudhäng, för vem kan vara ensam när det bor en orosdemon i hjärtat? igår kväll var det Tore som räddade mig från tankar med biosällskap. tack vänner!


men det är inte det att jag är missnöjd med det jag har. jag kanske är en förlorare - men jag känner mig inte som en förlorare! jag är glad. MEN...det gnager alltid i mig på våren. jag vill bort, vill någon annanstans än här. jag längtar efter något mer. en röst som skriker i mig: det här är inte allt. och den rösten skriker alltid så högt på våren och vill inte lämna mig ifred.


kärlek! /ia.

Inga kommentarer: