torsdag 2 augusti 2012

when tomorrow comes


jag är träningspepp!
efter ett par veckor med nästan lite semesterrutiner samt en flytt som tagit en del tid så käner jag mig riktigt sugen på att styra upp det här med träningen lite mera igen. regelbundenhet och variation tänkte jag skulle vara ledorden. och träningsglädjen såklart! att blanda styrketräningen, som jag nästan alltid tycker är kul och inte har några problem att motivera mig inför, med att också försöka komma igång på riktigt, och hålla i, löpningen. både lite längre turer blandat med intervaller. väldigt länge sen jag var på spinning, borde också försöka hinnas med. och cirkelfys och crossfit och simning och powerwalks och nu känner jag hur jag liksom bara svävar i väg i mina drömmar om obegränsat av tid och motivation... hehe.

varför detta? faktiskt inte pågrund av någon nu måste jag ta tag i mitt liv och gå ner i vikt-tanke utan jag vill bli starkare och få bättre kondis - tanken. betydligt sundare. jag är betydligt sundare än på läääänge! OCH för att det är så himla roligt att träna och för att jag mår så bra av det. kanske kan bra träningsflyt få mig att förbättra mina matvanor lite också.


jaha. då sätter vi igång då! pw + spinning idag. yeah.

kärlek! /ia.

Inga kommentarer: