söndag 5 augusti 2012

a chance to leave the past behind


vid tillfälle ska jag tipsa om lite falu-mysiga ställen jag testat nu i helgen.
och så tänkte jag skriva lite om indien. om att våga följa sina drömmar även om man känner sig som en rädd liten skit.

och sånt dära.
men än fortsätter helgen i detta galna från det ena till det andra-tempo. men jag klagar icke! hellre det än att inte ha nått att göra. strax iväg på tjej/flyttmiddag, kommer bli mycket trevligt har jag en bestämd känsla av.

förresten, ni är ju en del som läser den här bloggen men ni är extremt dåliga på att kommentera ;) fast det är ok men jag undrar bara: vad vill man läsa om?

babblar jag för lite/mycket om mitt vardagsliv, om Gud, om "djupa" tankar, samhällsfrågor, träning/hälsa, det om att försöka bli frisk från ätstörningar osv.
vad vill ni har mer/mindre av? inte för att jag är säker på att jag lyder er, det är ju min blogg, men ändå :)

kärlek! /ia.


2 kommentarer:

Ingrid sa...

Hej! Jag läser din blogg mest för dina inlägg och tankar om Gud och tro. Så det uppskattar jag :)

annii sa...

och jag gillar det om hur man lämnar äs och accepterar sig själv mkt.