måndag 27 augusti 2012

du var inte här


har ont i magen (har försökt äta mat som en vanlig människa - hur nu en sån äter?) och det känns som jag har tio uppblåsta ballonger inne i mitt stackars lilla innanmäte. och är handlingsförlamad.
demonerna har festat hej vilt bland hjärnsubstansen och de vill slita mig i stycken.

men nu har de äntligen gått till vila och lämnat mig i fred. funderar att gå till vila jag snart med innan nattmänniskan vaknar till liv och börjar gå high life. är så fruktansvärt morgontrött så jag mår illa när jag går upp halv nio. haha!

förutom detta: en underbar ledig vacker höstdag mest spenderad bland fin fina människor och med utsikt över Siljan. Pics imorgon kanske!

kärlek! /ia.
 
ps. att pussmysas med denna lilla goding är alltid ett plus. ds.
 

Inga kommentarer: