fredag 10 augusti 2012

find me, I'm lost


ahhhhhh......! alltid, alltid samma tankar. över fem år. det är ett halv decenium det. i detta ekorrhjul.....suck.suck.suck.
och varför tror jag alltid att nån annan ska rädda mig? detta är min skit. som jag själv gick in i. och som jag själv måste ta mig ur.

idag: hade jag en hurtig förmiddag. med promenad + gym + promenad (nä, jag är inte helt besatt, prom. nr 2 var lite sympati-promenixering med Johanna. fast värt! ) min enorm-träningsvärk i stjärten börjar ge med sig så snart kanske man kan springa igen.
sen åkte jag med pappa hem till Baggbo.
och ja.... det var ju mysigt att klappa och kela med min lilla finaste kattbäbis igen. (mammas katt är precis ny-död så nu är min lilla plutt herre i huset igen.. det är hon nog nöjd med :)  )
och vi har varit i skogen och plockat svamp. (åh herre vad hände med mig, stadsfröken, där?) och i trädgården och plockat bär...
och ätit tacos. tonårs-önskematen. men så är och beter jag mig som världens tonåring också. hopplös. och soffhängt med OS. alltså vilken match av handbollsherrarna. sån enorm moral att gå till os-final när man är så nederlagstippade.

systeryster har inte varit här. eller edvin. men hittade världens finaste bild på dessa älsklingar i mammas dator. edde ser lite butter ut, haha.
fick för övrigt brev från Ghana idag, mitt andra fadderbarn, Eliahs, betyg. gullunge!


'kärlek! /ia

Inga kommentarer: