tisdag 7 augusti 2012

I don't want to feel like it's an end of our summer (den har ju knappt börjat!)


vet ni vad som är himla bra med att flytta?
jag brukar ju vara ute och gå i princip varje morgon (ja inte när jag börjar jobba 06.45 då!) och efter nästan två år på samma ställe så börjar man ju kunna varenda stig och väg och hus utantill, oavsett hur mycket man försöker variera sig.

så nu när jag bor på nytt ställe, blir det ju nya utsikter på promenaderna. löv it! så de senaste dagarna har jag traskat mot Slussen och runt Tisken, Kolgården, villaområdet mittemot Kopparvallen (vad heter det där liksom?), Elsborg, centrum osv.
det jag gillar mest är när folk har hallonbuskar som hänger ut utanför deras staket. hehe.


frukost-efterätt! med vinbär, fil, hallon och turkisk yoghurt. efter det obligatoriska 7-minuters-perfekt-kokade-ägget, såklart.

förövrigt älskar jag min duk! (jag känner att min annars obefintliga romantiska läggning och kvinnlighet får sig ett uppsving här! )

kärlek! /ia.

1 kommentar:

Unga fröken Karlsson sa...

Åh, spännande och kul med nytt boende och nya platser att upptäcka!