lördag 12 november 2011

--

-
Om man får städredskap i födelsedagspresent av sina nära och kära, är det då någon form av pik av något slag? hursomhelst, på mindre än två veckor har jag städat lägneheten tre gånger! Jag lovar, detta ska inte upprepas.

Denna helgen skulle bli en plugghelg. Sluttenta på fredag. Men så ringde de från 45:an och undrade om jag ville jobba. Och man behöver ju pengarna och alltid kul att få jobba (och chansen att visa upp sig lite kanske ökar möjliggheterna till sjuksköterskejobb framöver). Så nu blir det kvällstur både idag och imorn.
Det blir bra!

Trevlig helg önskar jag er.
(och ja, Johanna och Olivia, ni har alldeles rätt. Jag passar på och njuter av denna glädje medan den är.)


Gäsp! Fina lilla hjärtat!

Och lite för lite sömn har det blivit hela veckan, men men med min höghet på livet känner jag inte så stort behov av att sova. Det tar vi igen en annan gång!

kärlek!
/ia.

Inga kommentarer: