fredag 18 november 2011

18 november 2011

-
en snabb update: jag tror tentan gick bra. eller så pass bra att jag kan skrapa ihop tillräckligt med poäng för att klara godkänt iallafall. fick dock en liten chock när det ena patientfallet handlade om Parkinson, en sjukdom jag i mitt pluggande ratat för att "det kommer ju ändå inte på tentan". Så sjukdomslära år 08/09 nånting, hur mycket minns man liksom?

del 2 av denna sjuka dag: nu ska jag iväg på ett litet uppdrag där det gäller att hålla tungan rätt i mun... och plugg till tentat har ju haft prio ett så vi får se hur detta går. och det stora, stora livsviktiga bekymret: Hur ska man se ut i håret...

sen direkt på skivstång intervall. Då är planen att ta i till jag nästan spricker och alla spänningar inför denna dag ska bara flyta ut som en stor svettpöl på golvet. Yeah det blir grymt, pepp pepp som vanligt:)

och sen direkt ut till Bjurs för middag med finaste tjejerna. Det blir en perfekt avslappnande avslutning på denna dag.

Jag kommer somna som ett barn ikväll!

kärlek!
/ia.

Inga kommentarer: