tisdag 9 juli 2013

8 juli

tacksam för:

- en trevlig förmiddag med Hanna, Jessica & Anna. vi spelade minigolf (resultatet nämner vi inte!) och hade en trevlig picknickstund i solen. kändes lite som att ha semester, att va ledig och roa sig en måndag liksom.

- att man alltid kan åka hem till föräldrarna om man inte känner för att vara själv. att det är så mysigt därute på landet :) att det är roligt att hjälpa till med hö. sov bort nån timme på gräsmattan.
mina föräldrar är bra. jag är glad och tacksam att jag har dem och att jag och morsan numera faktiskt kan prata om viktiga grejer man behöver prata om.
Tack Gud för helade relationer. !

- Tacksam att Mikael så ofta får mig att skratta. Jag älskar skratt!

- Tack Gud för värme, sol och finväder. man blir så mycket gladare av sånt.

- Tacksam för att jag idag inte känner mig riktigt lika risig i halsen och seg i kroppen som igår. Ska jag bli frisk nu? ja, hoppas!




kärlek! /ia

Inga kommentarer: