tisdag 23 juli 2013

23 juli

idag säger jag Tack Gud för:

- morgonenergi. (när jag väl tog mig ur sängen vilket var jooooobbigt) morgonpromenad, handling, tvättning, hemma-styrketräning, jogginggrunda + dusch, lunchlåda, träff med katt-och lägenhetsägaren här:) sjukt effektiv innan jobbet och det känns så bra.

- tacksam att jag inte har ont i halsen trots bad igår. helt-ok knä. nu har jag bara en knöl på halsen att oroa mig för ;)

- att det var en bra jobbkväll. bästa arbetskamraterna, as usual. att Camilla kunde ställa upp som kattvakt.
bra tajming att vi jobbade tillsammans ikväll. (och som ni vet tror jag ju inte på slumpen)

har huvudvärk from hell, typ. så nu blir det sova. tacksam för att jag är nästan helt säker på att den kommer vara borta imorn när jag vaknar.

kärlek! /ia

Inga kommentarer: