torsdag 11 juli 2013

11 Juli

dagens Tack Gud, tack livet, tack vänner och mig själv: 

- tacksam för en helt-okej-bra dag på jobbet.

- tacksam för att jag fortfarande känner mig pigg och frisk och idag har kunnat träna ett spinningpass. gött att svettas och få lite endorfiner igen.

- tacksam att jag är ledig imorn, slipper gå upp 05.30 (och kan därmed chilla lite ikväll) och tacksam för att jag har roliga planer för den lediga fredagen, blir nog till att hänga med både jocke och sen Jennifer. grymt!

- tacksam för finväder och nån timme i eftermiddagssolen med sommarprat i örlurarna tills jag slumrade. 

- tacksam att jag hunnit träffa Hanna lite mer innan de flyttar.

- jag är tacksam att jag har en Italien och en Indien/Nepal resa att se fram emot i höst. resa, resa, resa. älskar att resa :) och förhoppningsvis Göteborg och Jönköping nu i sommar. 

- jag är tacksam att jag har en stabil ekonomi

- jag är tacksam att jag har min tro. den bär mig och ger mig perspektiv på livet.


förresten så har jag upptäckt att jag tycker det är kul att städa. vad hände där, blev det nått fel på mig eller? fast det kan man väl också vara tacksam över. 

Bjursen, 7/7-13
kärlek! /ia

Inga kommentarer: