tisdag 23 juli 2013

22 juli -sol, vind och vatten.

(gårdagens)
idag är jag tacksam för:

- att mamma och pappa hade gått upp när jag kom hem så jag kunde sova i deras säng, haha

- en fin dag. soligt. jag och Micke cyklade upp till Andersbo och badade. Lite kyligt... :) men schysst att va ledig och kunna ta det lugnt.
fina svenska sommaren.

- tacksam att vi inte slog ihjäl oss, varken Micke eller jag, på vår lilla longboardtur...jag kan ju typ inte bromsa så M. brukar hjälpa mig med det... det var bara det att han vurpade så då fick jag klara mig själv... och det var kanske bra med skarpt läge, för då fixade jag det :) och M. klarade sig iaf med en skrapad och svullen hand..

- tacksam att jag också kunnat byta min kvällstur till en dagtur på tors så då kan vi dra till Göteborg ännu tidigare. allt löser sig så bra. Tack Gud. (och tack Micke Perlström som ställer upp och byter med mig!)

- tacksam att det här känns som den bästa sommaren någonsin. (det brukar jag ju iofs säga avrje sommar, haha) trots 100% jobb och noll semester. kan utveckla varför i ett annat inlägg.

hos mor&far i Baggbo

en annan longboardskada. det ska kännas att leva ;)
kärlek! /ia

Inga kommentarer: