lördag 6 juli 2013

6 juli - do not tell me all is fine when i lose my head i lose my spine

okej, jag ska försöka klämma fram det här, idag med. det är väl det som är det bra, man får påminna sig om tacksamheten varje dag, försöka vara positiv.

- faktiskt tacksam för att jag jobbar helg. en tankeskingrare.

- tack Gud för Johanna&Sofia. när man med ett naivt hopp om tröst och sällskap lämnar dörren upplåst och ligger vrider sig i sängen om natten... så kommer de och delar tankar, tårar, natten, sängen. ni är GULD. äkta vänner.

-tacksam för att när jag vrider och vänder på schema och mina semesterdagar så verkar det möjligt att jag kan lägga till en vecka på min Indien/Nepalresa och göra vandringen i Himalaya tillsammans med Frida. yeah! kommer bli fett nice!

- glad och tacksam för min vän och kollega Chantals dag idag. Bröllop! vad härligt, och en fin sommardag. önskar dig all, all lycka tillsammans med din man och kommande bäbbe. underbart!

så, så skör. men man får kött på benen. måste lära mig att ta sig igenom saker, inte blunda mig igenom dem, som en struts med huvudet i sanden.
Gud: ske i din vilja. Amen.

jobbet i kvällssol. hade nog hellre vart där ute ändå
kärlek! /ia

Inga kommentarer: