fredag 12 juli 2013

12 juli - ' oh, vilken härlig dag'

- idag är jag tacksam för en fin, fin ledig dag. har bara roat mig och njutit, precis som det ska vara. spenderat hela dagen i Grycksbo där jag först hängde med Jocke, -bäst!
tacos och affärsuppgörelser, perfekt:)

och sen vidare solhäng med Jennifer, legat på en brygga och bara solat, njutit och lyssnat på sommarprat. och babblat lite, perfekt.

- ja, tack Gud för detta finväder, ett sånt fint land och fina vänner. 

- jag är SÅ tacksam att jag kan äta utan dåligt samvete eller ångest.

- även om jag känner av halsen nu igen (suck!) är jag tacksam att jag inte åkte på samma rejäla förkylning som däckat M. stackarn. (och då får man ju va tacksam att det trots allt inte var Göteborg inplanerat till helgen, som jag först blev så besviken att det inte gick. nu var det ju tur, trots allt)

- tacksam att jag jobbat på min karaktär så pass mycket att jag inte alltid alltid ställer upp utan kan säga nej till extra jobb. idag var det värt det, med en sån findag. (men imorn är det dags - dollartecken i ögonen på mig, som motivation!)

- tacksam för att jag redan har min högskoleutbildning och jobb så man slipper fundera på sådana saker, slipper oroa mig över att inte komma in på utbildningar och all den där plugg/jobb/vad-ska-jag-göra-med-mitt-liv oron.

turistade i Grycksbo medan jag väntade på att Jocke skulle bli klar på vårdcentralen
 kärlek! /ia

Inga kommentarer: