torsdag 18 juli 2013

18 juli

idag är jag tacksam för:

- att det gått bra att jobba. en del att pyssla med, så då har ju tiden gått fort. och som vanligt: så sjukt bra arbetskamrater. Tack Gud!

- tacksam för en skön, lugn dag efter sovning: långpromenad, frulle, spinning + gym (tror äntligen jag kanske kan träna utan att bli sjuk!)

- Tack Gud att jag med din hjälp faktiskt kan tänka mina tankar till rätta när de spårar ur, och därmed behålla mitt lugn och sans.

- Tacksam att kroppen fungerar. det finns så många människor som har handikapp av olika slag, fysiska som psysiska, och jag är glad att min kropp bär mig, är frisk och att min hjärna fungerar som den ska. och att själen mår bra.
Hälsa är oväderligt! 

- Tacksam att det funkar att låna Margaretas lägenhet nästa helg, så då blir det nog en Götebrogsweekend med Mikael. har man ingen semester får man glädjas åt det lilla man får ihop :)

kärlek! /ia

Inga kommentarer: