onsdag 3 juli 2013

3 juli

okej, idag är jag tacksam för:

- vår fina natur. var ute och gick en morgonpromenad (okej, kl 14, men morgon om man har nattjobbat) och det slog mig för tusende gången hur vackert Sverige är. hur fint det är med sommar. tacksam att solen sken. så många fina små hus och villaträdgårdar (vill också ha!). att få promenera i naturen och skogen, det är jag tacksam för.

- tacksam för att vara tillbaka på Friskis igen efter två veckors uppehåll. så kul att kötta ett riktigt svettigt skivstångspass. skönt att känna kroppen och musklerna jobba. skönt att få en liten endorfinkick. 

- tacksam för matlagningssällskap ikväll i form av Micke. roligare att göra käk när man är två ju. och jag kan inte slingra mig undan att göra och äta riktig mat. lasagne, kommer bli asgott.!

mitt morgonuppvaknande. också väldigt tacksamt! :) 
kärlek! /ia

Inga kommentarer: