onsdag 26 september 2012

vackert


jag kanske glommer ibland att papeka att jag ar sa glad och tacksam for att vara har. att det kanns bra, ratt. att jag hittills, pa ett eller annat satt, njutit av varje dag. att jag trivs. att jag inte angrar for fem ore att jag tog tag i den dar langtan, drommen, om att aka langt, langt bort.

TACK Gud for att du ordnat det sa bra, for att jag faktiskt, pa riktigt, ar har. Tack for att du hela tiden har din beskyddande hand omkring mig.

amen, godnatt och karlek! /ia

1 kommentar:

Mamma sa...

Go´natt älskade Ia, min dotter!

Jag är så glad och tacksam för att du trivs och verkar ha det så bra långt därborta i Indien! Du känns ändå så nära oss härhemma, när vi alla ik familjen läser dina inlägg varje dag!
Jag tackar också Gud att han håller sin beskyddande hand över dig!

Jag känner mig stolt för det du gör därborta på vårdcentralen och när du undervisar de indiska kvinnorna. Tänk att min lilla Ia gör såna fantastiska saker!