söndag 2 september 2012

cloudy sky


de små mörka molnen på min himmel:
- att min ena cykel blivit stulen i veckan. jag är ju, som bekant, rätt naiv. tänkte att "ingen snor väl en cykel inne på kyrkans innergård". man straffas när man är naiv. och lat. och slarvig. ogillar dessa egenskaper hos mig själv skarpt!

- att jag saknar att träffa någon jag inte borde sakna. återigen - naiv! jag trodde att kanske jag betydde något iallafall.. men nä. ?

de stora orosmolnen (vill knappt tänka på det, därför jag förträngt det lite och inte skrivit om det här innan)

- jag har, två veckor innan avresa, ännu inget visum till Indien samt att passet är ivägskickat med visumansökan, så jag har inget pass heller hemma för tillfället. två saker som är ganska väsentligt för att det överhuvudtaget ska bli nån resa av. det har varit lite krångel (och, tyvärr - svordomar och tårar) och jag fick skicka in en ny visumansökan för en vecka sedan. det skulle vara ganska skönt och lättande om det blev godkänt och dök upp snarat... käre, gode Gud....och som vanligt: be gärna med/för mig.

jaha. hoppas ni sover sött, bara lite mer än två timmar tills jag äntligen får mysa ner mig i sängen.























snart fyller lillplutten 1 år...

kärlek! /ia

Inga kommentarer: