lördag 22 september 2012



har varit en ganska aktiv dag. var ute och sprang fore frukost, tankte att det inte skulle vara lika varmt da. men OJ vilken dalig kondis jag har, jag tror jag ska sluta springa sa jag inte sjalv marker hur otranad jag ar;) och fick lite ont i benen av asfalten, men anda skont att rora pa kroppen lite och fa en liten efterlangtad endorfinkick. och vyn nar man kom ner till stranden, ca kl [tta pa morgonen, och hela indiska ocenanen framfor.... ja det var sa vackert!

och sen gick "ganget" (norsken, svenskan = jag, engelskan, skottskan och kanadensiskan) till en narbelagen supermarket. inte riktigt ica maxi direkt,... men billigt!

supermarket! 






















ja och sen at vi lunch, den sag ut sahar... nan sorts lins/artgryta, ris, och nan kal/lok grej med curry... och det oranga ar papaya, inte morot, riktigt gott! serveras chapati till varje maltid ocksa (brodet) men jag har slutat ata det..

och sen var det badminton, promenad till stranden igen, badade! man ar lite tvekis till att gora det, for om det ar indier pa stranden kollar de valdigt, valdigt mycket om man har bikini pa sig. vill ta foton och sa... men idag var det nastan folktomt (men daremot bade en massa kor samt hundar pa stranden)

nu ar jag trott i fotterna, har nog blivit ca 1,5mils promenad/jogg idag. nu ska jag relaxa resten av kvallen, hoppas alla ni fina har det bra hemma i sverige.

2 kommentarer:

Mamma sa...

Roligt att höra från dig idag igen!!! KramKram...

Mamma sa...

Du duger jättebra som du är!!!