måndag 3 september 2012

öh jaha?


små, komiska, oväntade saker för att vara mig som jag har känt denna vecka:

jag blev sugen på att äta pannkakor. (men har inte gjort det...). jag som de senaste sex åren förkastat pannkaka som mat. och på riktigt (tror jag?) inte tyckt det varit gott. (eller var det bara min bestämda uppfattning om att det var alltför onyttigt som gjorde att jag bestämde mig för att det inte var gott?? ) hursomhelst, blev grymt sugen på't iallafall! pannkakor, sylt, grädde. kanske borde passa på att äta innan man åker till indien, misstänker att det inte riktigt är pannkakor som är torsdagsmaten där.

nån som vill äta pannkakor med mig innan jag åker? :)


jag blev sugen på att vara/bli en ung morsa. galet! - med min inställning till barn och att jag vill göra massa saker först och vara tillsammans med den som ska bli barn-pappa i massa år innan barnen kommer. (detta är nog en konstig släng som snart går över! - no worries.)

och när vi ändå är inne på onödigt vetande:
man märker att man blivit en arbetande kvinna istället för fattig student när man "unnar" sig Lambi-toalettpapper istället för Euroshopper. mjukt och skönt! :)

kärlek!/ ia.

Inga kommentarer: