lördag 28 juli 2012

this mountain I climb is dangerously high but I'm not gonna fall


precis hemkommen efter att ha sett OS-invigningen med Patrik. trevligt. (och än en gång undkom jag min rädsla för att spendera en helgkväll ensam i mitt eget sällskap - tror det är nån däruppe som har en väldig omsorg om mig just nu!)

borde verkligen pallra mig i säng men detta nattsuddande, både jobb och annat, har fått mig att börja vända dygnen upp och ner och lite fram och tillbaka hela tiden. rätt skönt att kunna leva så faktiskt, jag som annars brukar vara så himla "regelbunden". och med sömn till 14.00 idag är jag väl inte supertrött direkt... men då flyttpackning och städ väntar stora delar av dagen imorgon bör jag nog sova lite nu.
kändes som jag fick damm-lungor idag när jag började städa ihop lite, och värre lär det väl bli imorgon.

för övrigt är jag glad. lite på högvarv sådär. det känns som saker som förut tagit hur lång tid som helst, lungt och försiktigt, nu liksom accelererar till liksom 100km/h. som att allt ska speedas på de här sista en och en halv månaderna innan jag far... inte mig emot, jag gillar när livet har lite action.
längtar efter att se sista Batman-filmen som bara den också.

shit vad jag svamlar. godnatt!



kärlek! /ia

Inga kommentarer: