torsdag 26 juli 2012

i'm turning into a night animal


jag tänkte att nu när jag jobbar natt skulle jag ha tid att slänga in ett och annat inlägg, då det brukar kunna vara rätt lugnt.
men icke-sa-nicke så fel jag fick. jobb konstant 21.00-04.30 och efter det var bloggfantasin inte på topp direkt:) 

vi gör ett nytt försök inatt - håll utkik :) 
men nu bär det iväg på träning och sen måste jag vattna bergs-katten jag har hand om. 
tjing!

(måste göra ett onödigt tillägg: var på cirkelfys på friskis (kom på det 10min innan det började och hann ändå -imponerande ia! ) och det var ovanligt hårt, ovanligt svettigt och då också såklart: ovanligt kul!:) det är så det ska vara. rätt mycket crossfitt-inspirerade övningar. kanske jag borde ta upp den knappt påbörjade karriären inom crossfit, det är ju kul iaf.... )

kärlek! /ia. 

Inga kommentarer: