onsdag 18 juli 2012

på jobbigt-provocerande-snorunge humör ?


idag har jag hämtat ut en ny omgång med p-piller. och köpt en ny BH (as-snygg och på rea!) (- dock lite småjobbigt att inse att man inte är en storlek 34 längre. vi kallar det bröst och ryggmuskler va? ;)

så man skulle kunna tro att mitt liv är mer spännande och innehållsrikt än vad det faktiskt är.

men det är ju inte fallet.
jag lever fortfarande mitt nunneliv.
no worries.
och det gör inget.

nytt favo-plagg. synd man inte kan gå runt iklädd denna endast bara, haha


och sån hära är jag. ytlig, ärlig, okorrekt. ibland. take it or leave it!

kärlek! /ia.

ps. förresten så är har jag problem med förstoppning också. det är skit-jobbigt, så att säga. hehe. för jag känner mig som en gravid, uppsvälld ont-i-magen kossa. d.s


Inga kommentarer: