måndag 30 juli 2012

måndag


ibland när jag är glad blir jag ledsen över att jag är glad över sånt jag inte borde vara glad över medan jag ibland har svårt att vara glad över det jag borde vara glad över....
solklart va? ;)

nu har jag hämtat nycklarna till mitt nya place men flyttar inte dit förren imorn eftermiddag.
ikväll är en sådan där fin sommarkväll och man borde vara ute och träna eller grilla och bada och sånt där. istället sitter jag och samlar all disciplin jag nånsin tänkas kan för att ta mig an lite städning... suck.


och upptäcker till min förskräckelse hur otroligt mysigt jag tycker det är att sitta i sängen, eller ja, madrassen på golvet då, och käka och samtidigt kolla på OS med ett öga och datorn med den andra. jag skulle nog inte ha några större problem med att leva ett ganska avskalat, spartanskt liv.

kärlek! /ia

Inga kommentarer: