lördag 5 maj 2012

we will still be friends forever


igår kväll slog mig återigen tanken på hur viktigt det är med vänner.

att vara singel, det är helt ok. ibland längtar man efter att träffa någon, ibland ser man bara de fördelar som finns med singellivet. MEN hursomhelst så klarar man sig utan pojkvän. men att klara sig utan vänner, det tror jag inte jag skulle göra.

TACK till alla ni som finns där. gamla, trogna, härliga tjejgänget. församlingsvänner. betelvänner. familj och släkt. vänner genom bloggen. skolkompisar. träningsvänner. arbetskamrater. och ja, så vidare. ingen nämnd, ingen glömd.
och tack Gud som låter mig ha de här vännerns runt mig. som ger styrka. som tror på mig.

igår var det jag och johanna som slog våra kloka huvuden, snygga kroppar och goda hjärtan ihop med en träningseftermiddag och en mys/prat/filmkväll. fint!

kärlek! /ia

Inga kommentarer: