söndag 20 maj 2012

Best of You


jag lovade ju att visa er mitt inredningsköp om det blev av. och det blev det. orden på den här tavlan fångade mig. (jag älskar ju ord som ni säkert vet) blir min inspiration. till att orka. orka positivism. till att kämpa. kämpa för det goda. till att tro. tro på mina drömmar och tro på kärleken. till att välja rätt inställning. välja friskhet och inte sjukdom.


  
Läs och begrunda:

Be Happy! Always Tell the Truth. Work Hard. Laugh Out Loud. Give Thanks for This Family. Say I Love You. Laugh. Giggle. Be Silly. See The World. Help Others. Be Grateful. Try New Things. Say Please and Thank You. Dream Big.  Use Kind Words. Don't Whine. Do Your Best. No Running in the House. Be Proud of Your Self. Remember You are Loved.

kärlek! /ia

3 kommentarer:

Natha sa...

Fin! Sån vill jag med ha:)

emma sa...

åh så fin vart är den ifrån?

ia sa...

gallerix ! :)