måndag 14 maj 2012

14 maj 2012.


dopet igår var väldigt fint och det var en bra och trevlig dag.
kanske skriver lite mer och pluttar in några bilder ikväll.

att jag annars funderar mycket på vad som är friskt och vad som är sjukt, rädslan och ledsenheten som infinner sig när man inser att det kanske finns tankar som man måste leva med för evigt.... jag vet faktiskt inte ens om det är värt att skriva om?. jag blir ledsen av att tänka på det, människor blir ledsna av att höra om det. så ignorerandet är kanske rätt taktik?

nu går jag till jobbet. jag är SÅ tacksam att ha ett sånt fint jobb att gå till. där jag mår så bra.
kärlek! /ia.

2 kommentarer:

Natha sa...

Man ska inte se det som ett nederlag att gång på gång behöva gå inför Gud och be om sin rätt för befrielse. Minns du berättelsen om kvinnan som bankar på domarens dörr, och bara för att hon inte ger sig så får hon rätt i sin sak.

Anonym sa...

Instämmer i den tidigare kommentaren...
mamma