onsdag 9 maj 2012

maniac


vardagsinlägget 2012-05-09:
eftersom det varit en BRA dag kan jag ju vara en positivist och dela med mig. fast det där om att hoppas på finväder på lediga dagen vart det ju helt pyttsan med. men faktiskt, det finns fördelar med dåligt väder också. man (jag) blir lugn liksom.

dagens träning: en timmes förmiddagsjogging. ganska skönt, med hade nog behövt en johanna som sällis för jag tappade tempot rätt rejält (började dagdrömma istället, haha!) men skog och regn och lera och svett och simon&garfunkel var en fin början på dagen.
sen på eftermiddagen stan. ärenden utförda - check! fikadejt med jocke - kan det bli annat än lyckat liksom? nä. för hundrafemtioelfte gången i ordningen säger jag detta: shit vad den vännen får mig att skratta och bli lätt i hjärtat. alltid. inga undantag. vi planerade midsommar lite, lite andra sommarplaner och konstaterade dessutom att det var tur att inte alla var som oss, för då skulle världen bli avbefolkad, vi fattar nämligen inte amnledningen till varför folk väljer att skaffa barn. visst är vi två mogna 23 / 27 åringar va? ;)

och ja, sen en bra dag för att jag fick jobb torsdag+fredag (+ lördag sen innan) så nu behöver jag inte oroa mig för ledig tid och vad jag ska göra resten av veckan. jobb = chansen till att lära sig och utvecklas. träffa trevliga arbetskamrater. patientmöten. få lön (= indien-pengar!)

lite trevliga samtal med diverse personer. och så vidare.


det var nog det hele. för idag. - satt just och filade på lite tankar och ett inlägg som handlade om sex. ja du läste rätt - jag är, tyvärr kanske, inte särskilt pryd eller privat av mig eller har några gränser för vad man skriver om i en blogg och vad man inte skriver. så det inlägget kommer nog imorgon, värt att hålla utkik kanske, sex är väl alltid hett och spännande. eller?

kärlek! /ia

ps. uppe efter kl 22.00. yeah! men nu kallar sängen. godnatt vänner.

Inga kommentarer: