söndag 27 maj 2012

det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå


igår tänkte jag den här (för mig lite ovanliga) tanken, helt seriöst, från djupet av mitt hjärta, med både förstånd, känslor och kropp involverade i tanken:

(typ) "det är egentligen ganska konstigt att jag fortfarande är singel vid 23-års åldern. jag är ju faktiskt både väldigt trevlig och ganska söt. en bra tjej."

och nej. det kändes inte som en tanke av högmod. utan som en tanke av sundhet.

i like it! jag tror de sunda tankarna är på väg tillbaka. kom och övermanna mig, helt och hållet! mer än gärna faktiskt. det har varit tufft en period, men nu känns det som det bubblar lite i glädjehjärtat igen. äran till Gud. skriver mer om det en annan dag. puss & godnatt!

Baggbo-frukost idag. rätt fint faktiskt!

kärlek! /ia.

Inga kommentarer: