fredag 25 maj 2012

jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag.


idag på förmiddagen var jag ut på en springtur runt jungfruberget innan det var jobbdags. och vad hände? jo, jag såg en orm. en FÖRBANNAD F******* ORM! ni som känner mig kan ju inse vilket skrik och vilken panik det blev på det. tur i oturen, när jag hade uppfattat det äckliga lilla odjuret strax bredvid mina fötter lättade iallafall paniken något när jag såg att det inte var en huggis utan en sån där kopparorm. men äckligt ändå! kunde inte Gud bara utrotat den där ormen redan i edens lustgård så det sedan inte kom någon avkomma till de där mardrömsframkallarna. huuuu och usch och blä!!!!
(öh, ni som inte känner mig: jag har lite ormfobi skulle man kunna säga)

till någor roligare; lite av det rosa och det somriga:



tjusigt va?!

deet där att skriva om bönesvar tyckte jag inte var lika viktigt så det får vänta till en annan dag ;)
nädå, snarare att jag vill ge det ordentligt med tid. för nu måste jag verkligen kila i säng, även om blodådrorna är stora och jag är lite hög och euforisk idag med. men uppstigningsnöjet 05.15 på en lördag kräver sitt.

imorn kväll ska jag äta middag med några favorittjejer. åhh så mysigt! <3

kärlek! /ia

Inga kommentarer: