onsdag 16 maj 2012

oh so boring!


åhhhh typiskt!!!!
idag hade jag nog världens sämsta tajming. lite frustration på den. men nu var det sagt och utsuckat och det handlar ju bara, egentligen, om världens mest trivialaste vardagligheter.

nu sitter jag här och har lite småtråkigt och känner mest, i mitt frustrerande tillstånd, för att hyra en film och trycka i mig massvis med choklad. men det är jag alldeles för lat för, att ta mig ut någonstans mer idag, så jag hetsäter sallad och bloggar istället. kul liv ;)

idag var min första dag på jobbet med nya journalsystemet. det överlevdes utan större bekymmer. har även kaffedruckit med johanna, trevligt!, och sprungit 27min och 5 sekunder på ett löpband. (med pigga ben och den äkta viljan att träna - viktigt!) sen blir jag så äckligt svettig att jag nästan glider av mattan jag försöker stretcha på. heh.

jaha. då var det bara att vänta på att få gå och lägga sig då. haha. / positiva tjejen! :)
(förresten, igår var enda anledningen till mina kvällstårar att jag blir så sjukt rörd av att se idrottsprestationer, så ja - jag gråter till när de kollar på deltagarfilmerna på mästarnas mästare. tur man blir rörd av något ;)  )


det är nästan så man önskar att något ska komma och skaka om vardagen lite rejät. men det passar jag mig för att önska - då vet man aldrig vad som kan hända. här är lungt och tryggt.

kärlek och puss!

Inga kommentarer: