måndag 7 maj 2012

do you feel it to?


att ägna dagen åt att jobba (dagtid!) och sedan gå iväg och träna på em/kväll, det är nog livet när jag gillar det som allra mest! det sociala kommer ju liksom gratis, man hinner inte tänka så mycket, kroppen blir glad osv.

och vissa dagar är det ju lite, lite extra glädjefyllt att jobba. :)

dagens träningsplan: promenad med johanna, sedan löpband på friskis (jämt tempo idag, körde intervaller igår) och sedan lite styrka i gymmet på det. pepp - ohh ja hej!
eftersom jag var så trött och relativt opepp på träning förra veckan tog jag någon extra vilodag och vips så var jag enormt träningssugen igen! jag har blivit så gammal och klok :)

eftersom jag absolut inte har något vettigt, djupt, klokt att säga för tillfället får ni stå ut med mina vardags- och träningsinlägg tillsvidare.

kärlek! /ia

Inga kommentarer: