tisdag 13 december 2011

vi skulle köpa oss fria, vi skulle stjäla oss vackra, vi skulle fylla oss tomma, vi skulle rädda oss själva.

-
fick en kommentar av jocke under vår kaffedejt idag "ia, jag tror du är den mest j**** envisa människa jag känner" (och inte första gången jag hört sådana antydningar från olika människor...)
och det var nog verkligen inte menat som en komplimang, haha. MEN jag tar det ändå som ett fint betyg. För hur skulle det t.ex. gå att åka Vasaloppet om man inte vore envis? :)

och luciadagen idag då: jodå, gick upp och såg på SVT-lucian vid sju, (började inte förren nio, lyx!), har ätit lussebulle, har varit på luciakonsert, har blivit bjuden på pepparkaka och glögg på skivstångspasset på Friskis. Så helt ok :)
(och resten av dagen har jag ägnat åt att se när doktorer stoppar in slangar och kameror i folks stjärtar... mmm mys på hög nivå..)

äkta, goda vänner växer inte på träd så dem ska man uppskatta...:

Från Maria&Eriks bröllop, 2008-08-24(?)
Lite blondare, lite mer korkad, lite mer ute på fel vägar...
... men vänner består.


och varje gång vi dejtar får jag massa kärleksråd..

... och jag gör alltid precis tvärtom... det är inte lätt att vara min coach, haha.

kärlek!
/ia

Inga kommentarer: