söndag 18 december 2011

utan dig är jag en spillra på ett mörkt och stormigt hav.

-
Jag är så otroligt glad och tacksam över att jag kann känna mig pepp på andra saker utöver träning (även om det såklart är bland det allra, allra roligaste!). Men jag kan också vara pepp på livet, pepp på vänner, pepp på Gud och kyrka, pepp på att skriva och blogga och sprida något gott. Pepp på att få vara ute i naturen och snön, pepp på att fira jul med min familj.

ja så är det.

sen är det alltid ett litet antiklimax att ena stunden vara totalt uppfylld, att vara med en massa människor man tycker så oerhört mycket om, och sen i nästa stund komma hem till en helt tom lägenhet. Men det är något jag måste lära mig att hantera...

och nu kilar jag iväg på ett, förhoppningsvis, hårt och svettigt spinningpass på Friskis. Pepp var ordet!

kärlek!
/ia

Inga kommentarer: