fredag 8 juni 2012

we will trust you God because you're so trustworthy


det här var vad jag hade tänkt ägna dagen åt. hänga med min familj i solen i baggbo. det gick inte helt som jag tänkt mig, då solen gick bort.
men men, trevligt har det varit ändå. kikat fotboll och ätit tacos. yeahj.!

och i förmiddags var det ju finväder. (fast är det helt ok att vakna av sig själv 06.30 när man är ledig?) en förmiddagsjogg med bästa johanna-kvinnan och sen lite solpress på balkongen. och så har jag hämtat ut mitt pass, med det fulaste pass-fotot någonsinn. men vem bryr sig? någon passkontrollant i inden kanske? hehe., så nu är det söka-visum dags.
har varit lite halvt opepp på indien på slutet faktiskt. trivs ju liksom så fint med falu-livet just nu. MEN falun står ju kvar och jag tror indienäventyret kan bli det häftigaste jag någonsinn varit med om. så jag får tacka för den upp-peppningen, och träningsvärken samma person bjussade på :)

jag skulle kunna skriva milslånga inlägg om hur häftigt jag tycker det är med fotboll. hur vackert det är. vilken passion det är. vilka känslor det rör upp inom mig. eller idrott och idrottsprestationer överhuvudtaget. men just nu laddar jag får en månadslång orgie i fotbollskärlek. känns fint!

kärlek! /ia

Inga kommentarer: