tisdag 5 juni 2012

oh, vilken härlig da'


det jag roade mig under den bajsarga perioden igår var att sätta saxen i två par jeans. bra terapi.! och snyggt blev det! (och det var planerat alltså, jeansen skulle omvandlas till shorts. fick dock en smärre chock när jag insåg hur tight de satt... hmm, det är sådant man psykologiskt kallar för muskeltillväxt ;) haha.!

nyss var det sommar. men vad hände sen, blev det höst? hoppas på återvändande sommarväder, till helgen skulle passa bra då jag har ledig helg för första gången på sex veckor. yeah! och då passar det ju utmärkt med examensfirande på lördag. mys! och studentfirande nästa helg. hur nice är inte det?

men att jobba är rätt fint det med. speciellt när man får vara dagkirurgi-syster. absolutly love it!
har förresten positiva nyheter på jobbfronten att dela med mig av. det kommer här såsmånigom. det går rätt bra nu. :)

och så har jag nyss blivit med tv. väldigt nödvändigt när jag klarat mig utan i nästan två år, och så tog jag en hemifrån nu med mindre än två månader kvar i lägenheten. MEN fotbolls-EM startar ju på fredag så nu förbereder jag mig för att sitta klistrad :)

kärlek! /ia

Inga kommentarer: