söndag 17 juni 2012

100 50 11


idag kanske "glad" & "vacker" inte var orden som beskriver det hela.
men det är bara att titta på världen runt omkring, ibland är det sol och ibland är det regn liksom.

däremot funderar jag för hundrafemtioelfte gången på det kloka i att skriva ut så mycket om mig själv och känslor och mående. eftersom jag är ombytligheten själv. och eftersom jag på ett sätt gärna vill ha ganska mycket integritet, vill inte prata så mycket om mig själv, vill inte att alla ska veta allt om mig.

 och för hundrafemtioelfte gången kommer jag fram till att jag är den sortens människa som lika gärna kunde lägga ner allt vad bloggande heter om jag inte var ärlig med mitt liv och sånt. och för hundrafemtioelfte gången tänker jag att om min ärlighet på något enda vis kan hjälpa någon enda människa så får det vara värt det.

idag har jag haft äran att umgås mycket med mig själv. det funkar väl sisådär va. bland annat tänker jag lite för mycket, alldeles för mycket, på någon jag inte borde tänka så mycket på. varför är jag alltid sådan?

men kebab och fotboll var ju inte helt fel. jag och mitt ungkarlsliv, hehe.

kärlek! /ia.

1 kommentar:

Natha sa...

Det är det jag uppskattar så mkt med din blogg, jag tycker du inte är för personlig, men din ärlighet lyser rakt igenom.