onsdag 6 juni 2012

du gamla fria nord


ursäkta tråkigheten här med bara en massa text utan bilder. men som sagt. tekniskt strul är väl typ mitt mellannamn. så det går inte att lägga in några bilder just nu. hoppas det ordnar upp sig snart.!


fast i ärlighetens namn, jag är nog bra mycket bättre på att skriva än att fota i alla fall, hehe. som sagt, man skulle haft en egen, privat, proffsfotograf. Johanna typ.

idag har jag nationaldagsfirat genom att ha dubbeldejt. träff med patrik på förmiddagen och nu alldeles snart ska jag iväg ner på stan igen för att träffa lite fina flickor på rådis.

och jag försöker att inte vara bitter över att jag vaknade upp idag med ett rejält halsont och dessutom öronvärk. livet kan vara värre än så… för det finns ju alvedon. fast det är inga roligt att må halvpyton. och inte kunna träna. bu!

kärlek! /ia

Inga kommentarer: