tisdag 19 juni 2012

late night show


om förra natten var lugnet själv har den här vart desto mer intensiv. men det är ju charmen med detta jobb, och när det händer grejer går ju tiden fortare iallafall.
faschinerande att se hur kort tid det är mörkt och hur tidigt det ljusnar, redan vid tre så är det ju ljust igen.
lite sorgligt känns det ju dock att gå och lägga sig när man cyklar hem i strålande solsken kl. sju på morgonen.

idag har jag gått utanför mina "det kan jag inte göra för det kan vara pinsamt" -ramar, som kan vara väldigt begränsande. det kan nog vara bra övning för mig. skitisamma om man skäms och riskerar ett ev. misslyckande, man lever bara en gång!

och så har jag ätit tacos med mina älskade brudar. ni är så himla bra tjejer och jag tycker om er så! <3

kärlek! /ia

Inga kommentarer: