tisdag 12 juni 2012

men jag vill veta, måste veta mycket mer


det känns som jag inte har ett dugg vettigt att skriva om.
om jag inte skulle skriva att jag bliv helt knock'outad av ca fem ynka sekunder av mitt liv idag. när hjärtat stannar, är det bara slump och inbillning?
om jag inte skulle skriva om fotboll. om hur det förutom är så vackert, att kolla på fotboll är som att få sig en stor dos kunskap i psykologi varje gång. hur matchbilder vänder så drastiskt. hur kroppsspråket och energin pendlar i med- och motgång. idrottspsykologi i sin högsta form, så fascinerande tycker jag.

...men sånt kanske inte är så intressant att läsa om.

själv kan jag inte träna just nu. det är ju astråkigt.

försöker peppa mig själv lite: snart ska jag vara tillbaka på banan igen!



puss och kärlek! /ia.

Inga kommentarer: